چگونه یک انگشتر انتخاب کنیم
تاریخ : دو شنبه 6 مرداد 1399
نویسنده : kimiagar

سبک خود را پیدا کنید

یکی از مزایای خرید حلقه نامزدی خود از یک جواهرساز آنلاین ، دسترسی گسترده شما به سبک های حلقه است. در درخشان زمین ، تقریباً هر سبک حلقه ای قابل تصور ارائه می دهیم - و اگر سبکی را که می خواهید نداریم ، می توانیم یک حلقه را برای شما طراحی کنیم. برای انتخاب حلقه مناسب ، بهترین نکاتی را که در سبک زندگی و شخصیت وی مناسب است ، در نظر بگیرید. علاوه بر بودجه شما ، سبک شخصی و فعالیتهای روزمره او مهمترین ملاحظاتی است که باید انتخاب شما را از یک تنظیم راهنمایی کند. در اینجا توصیه هایی وجود دارد که ویژگی های شخصیتی را با سبک های مختلف حلقه های نامزدی مطابقت می دهد. انگشتر را می توانید با مدلهای مختلف لباس ست کنید.

سنتی و زیبا

یک اتاق یک نفره کلاسیک بی انتهاست و الماس مرکزی را بدون هیچ گونه حواس پرتی نمایش می دهد. Solitaires ، که حلقه هایی است که دارای یک الماس یک مرکز است ، محبوب ترین سبک برای حلقه های نامزدی است. سنتی ترین بازی یک نفره دارای یک باند فلزی ساده است. برای افزودن کمی پالایش بیشتر یا اطمینان از قرار گرفتن الماس در مرکز ، به خصوص کم ، یک تنظیمات قلم یا تنظیم سبد را در نظر بگیرید. برای لمس بیشتر زرق و برق ، یک ردیف لهجه های الماس را روی باند اضافه کنید یا الماس Peekaboo (الماس های موجود در گالری یا زیر بند انگشتر را که از بالا قابل مشاهده نیست) در نظر بگیرید. سه حلقه نامزدی سنگ یکی دیگر از گزینه های رایج برای یک نفره سنتی است. همانند انتخاب لباس برای انواع پوست ، انتخاب حلقه مناسب پوست نیز مهم است.
سه حلقه نامزدی هاله خیره کننده با لهجه های الماس

بیشتر بخوانید: جنس لباس کودک ، مدلهای مختلف کیمونو ، لباسهای مورد نیاز کودک ، لباس در خاورمیانه

شیک


اگر فرد پوشنده بخواهد با زرق و برق خیره شود ، ممکن است عاشق محیطی باشد که الماس خود را بالاتر نگه دارد ، یا شاید یکی از این موارد باشد که دارای الماس های قهوه ای تنظیم شده بر روی باند حلقه است. تنظیمات نامزدی هاله نیز بسیار پرطرفدار است. تنظیمات هاله ، دایره ای از الماس را در اطراف الماس وسط قرار می دهد تا درخشش ایجاد کند و الماس مرکزی بزرگتر شود. انتخاب لباس مناسب کار هنگام پوشیدن حلقه مهم است.

آیا شخص مهم دیگر شما عاشق طبیعت است یا کسی که در خارج از من خوشبخت است؟ تنظیمات مربوط به عناصر ارگانیک در طرح های خود مانند برگ ها ، تاک ها و گل ها را به خوبی حلقه کنید. برای یک زن فعال ، تنظیماتی را در نظر بگیرید که الماس را در پایین دست نگه دارد. یک قاب bezel یا یک باند فلزی نازک که الماس را در تمام طول محاصره خود در آغوش می گیرد ، همچنین برای محافظت از یک الماس بسیار عالی است. لباس مهمانی مردانه را با انتخاب انگشتر مناسب تکمیل کنید.

رمانتیک و بی موقع


آیا شریک زندگی شما عاشق همه چیزها عاشقانه و پرنعمت است؟ تنظیمات حلقه را در نظر بگیرید که دارای جزئیات milgrain ، الگوی filigree یا scrollwork ، گالری های پیچیده یا نوارهای خشک است. حلقه های نامزدی الماس ما را که در مجموعه الهام بخش عتیقه نمایش داده شده است ، مشاهده کنید. یا اگر شریک زندگی تان از گذشته موارد منحصر به فردی را دوست دارد ، یک حلقه نامزدی معتبر عتیقه را در نظر بگیرید. Earth Brilliant یکی از بزرگترین مجموعه های آنلاین حلقه های عتیقه را دارد و دائما در حال تجدید است.


حلقه های نامزدی مدرن


آیا محبوب شما از سبکی مدرن و مد روز قدردانی می کند؟ به حلقه های مجسمه ای نگاه کنید - حلقه هایی که با اشکال غیر سنتی آزمایش می کنند. یک قاب گرافیکی را در نظر بگیرید - یک باند فلزی نازک که الماس را در تمام طول دور تسمه خود آغوش می دهد. اگر او می خواهد به طور کلی از الماس مرکز سنتی چشم پوشی کند ، یک حلقه باند گسترده با جزئیات زیبا را در نظر بگیرید. درخشش هایی با لهجه های الماس یا سنگهای قیمتی اضافه کنید.
الماس برش کوسن ، گرد و زمرد
مطمئن نیستید؟

اگر مطمئن نیستید یا غرق هستید ، انتخاب یک الماس را در نظر بگیرید اما با یک تنظیم نامزدی موقت پیشنهاد دهید. این رویکرد به او اجازه می دهد تا تنظیم مناسب خود را انتخاب کند. زنان در بیش از 60٪ تصمیمات حلقه نامزدی شرکت می کنند ، بنابراین مطمئن باشید که تنها نیستید. اگر ترجیح می دهید او را غافلگیر کنید و به دنبال ایده های بیشتری هستید ، موارد دلخواه مشتری یا 20 حلقه نامزدی برتر را مشاهده کنید که محبوب ترین حلقه های ما هستند. همچنین می توانید با کشف اینکه چه سبکهایی در Pinterest بیشترین روند را دارند ، از 10 حلقه پین ​​شده ما الهام بگیرید.




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
به وبلاگ من خوش آمدید